Sestavení + první lety

17.02.2014 16:28

Sestavení

Ještě předtím, než mi akrobat dorazil, jsem uvažoval, že tady dám stručný návod k sestavení, protože jsem slyšel, že častokrát není dodaný návod k sestavení srozumitelný. Opak byl ale pravdou, sestavení proběhlo podle jednoduchého obrazkového návodu za jeden večer, potřeboval jsem jenom ty základní věci, tj. lepidlo, aktivátor, nůž, pravítko a šroubovák. ( K elektronice samozřejmě ještě pájku)

První lety, první dojmy

Protože letošní zima má do skutečné zimy opravdu daleko, hned o prvním volném víkendu proběhl zálet. Dojem? Letadlo popírá fyzikální vlastnosti! U tohoto letadla prostě neexistuje něco jako pádová rychlost :) . Výkruty, loopingy, let na zádech, vis zvládá levou zadní, pokročilejší triky si budu muset nastudovat, protože jsem stále ještě začátečník.  Dá se sním lítat i na jakémkoli malém plácku. Ale samozřejmě, i toto letadlo má svá negativa. Zpracování není zrovna nejpřesnější, model je z tzv. řezaného EPP, který je, narozdíl od obyčejného EPP vstřikovaného do formy, řezán drátem a je proto drsnější a méně přesný, ale levnější. A pak ještě vrtule je totálně nevyvážená, originální O kroužek, kt. ji držel na gumičkovém unašeči je poddimenzovaný a po chvílí prasknul! Kroužek jsem tedy vyměnil, ale budu si muset pořídit nějakou vyvažovačku vrtulí, protože tohle je katastrofa.

Takto nějak vypadá návod, obr. letadla dodám později, až něco nafotím venku.

Sestavení + první lety

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek